1 Haziran 2012 Cuma

Paypal dan hesaba Sorunsuz Para Çekilen Bankalar (Denediklerim)


Merhaba .. Eğer ki yurtdışıyla para işiniz varsa paypal ı %70 ihtimalle kullanmış , %99 ihtimalle de duymuşsunuzdur..
Şimdi gelelim para çekme konusuna ... Eğer ki benim gibi şanslı biriyseniz ve yurtdışından para kazanıyosanız ödemenizi büyük ihtimalle Paypal ile alıyosunuz (Çek tercih etmeyin) ... Paranın banka hesabına çekilmesi bazen çok büyük dert olabiliyo .. İşte bu zamanlarda doğal olarak korkan kişiler paralarını hesaplarına sorunsuz çekmek için uygun banka arıyolar .. Bende onlardan biriydim ve 1-2 tecrübe yaşadım ..
1-> GARANTİ
İlk olarak ödemelerimi garanti ile aldım .. Miktarlar 1000 TL civarında değildi ama yakındı .. Bir de ayda maksimum 3 kere ödeme alıyodum ... Sorun yaşamadım .. Parayı çek dedikten sonra eğer ki haftasonu araya girmiyosa en geç 2-3 gün sonra parayı hesabımda eksiksiz görüyodum.. Araştırma ve gözlemlerime göre parayı tek seferde çekmek parça parça çekmekten daha iyi .. Çünkü parça parça çekersen banka ve devlet kıllanır .. Ama ayda 1 kere ve orta meblalarda (1000-3000 TL) para çekiceksen banka da bişey demez devlet de .. Çünkü yurtdışında oturan bi akraban sana para yolluyomuş gibi olur ... Vadesiz hesabım var ve sadece banka kartı ve sanal kartım var .. Kredi kartı yok

2-> ZİRAAT
Garanti hesabımın bağlı olduğu paypal kapatıldıktan sonra mecbur olarak ziraat ı denedim ve çok korkarak işlem yaptım .. Ama garanti deki kadar sorunsuz .. Yine aynı şeyler geçerli ama hiçbir ekstra zorlaması yok .. Para yine banka hesabınızda ... Merak edenler için söyliyim devletin üni. öğrencilerine burs için verdiği hesabım var (kredi alıyorum merak etmeyin :) )...Kredi kartım yok sadece banka kartım var ..
Diğer bankaları denemediğim için yorum yapamıcam ama sorun yaşayanlar varmış .. Bu bankalar test edildi , onaylandı ... İlla bu bankalara çekin demiyorum ama seçme şansınız varsa bunlardan birini tercih edebilirsibiz..

2 yorum:

  1. Peki diyelim $500 dollarim var paypalda, bu para banka hesabima gelirken turk lirasina cevriliyor, peki doviz kuru neye gore hesaplaniyor ? cok dusuktur Paypalin kendi doviz kuru dolardan tlye ?

    Su an kuyuncularda doviz 1.7 - 1.8TL arasi $1 icin, paypalda ne kadar ?

    Tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doviz kuru hesaplarken paypal kesinti yapıyor tabii .. Zaten adamları kazancı da biraz orda ... Ben dolar 1.81 olduğu zamanda 1.77 olarak hesapladı .. Aslında tam bir hesabı yok ama kesin olarak gerçekten daha az oluyo ... Bir de para beklesin dolar yüksekken çevirim durumu da yok

      Sil